vrijdag 23 november 2012

Nu ik het eindelijk een beetje weet hoe ik foto 's moet plaatsen begin ik het bloggen wel leuk te vinden
Vanaf vandaag probeer ik iedere week een paar kaartjes te plaatsen.
Ik hoop dat ik nu ook nog wat volgers krijg die het leuk vinden wat ik maak en laat zien. Dit komt vast wel goed.

Nu nog maar eens proberen hier volgt het kaartje met de magnolia beer

Dit kaartje is van wat restjes papier en de nieuwe sixxiz stans die ik moest uitproberen
de beer is ingekleurd met distress Ink

Wat een liefje he?
er volgen er meer met deze stempel.
Nu weer druk aan de knutsel want er wacht nog een stapel doosjes die ik nog moet maken voor mijn  '
collega's.
Alles ligt al geknipt en gevouwen dus nu nog stempeltjes inkleuren en in elkaar zetten. Ik ben in elk geval ruim op tijd voor de kerst klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten