zondag 22 januari 2017

Papieren vetplantjes

gisteren was de teamdag van Stampin Up. Dit is een dag waarop je leuke projectjes maakt waarmee je eventueel later ook nog een workshop kunt geven.
Deze keer stond de nieuwe voorjaarscatalogus in de schijnwerpers.
Hier vind je erg leuke nieuwe stempelsets en allerlei moois.

Daarbij krijg je weer allerlei tips voor nieuwe workshops en ik moet zeggen genoeg inspiratie hiervoor.
Binnenkort op mijn facebook en hier de datums.
Wat zeker een workshop wordt zijn deze super leuke " vetplantjes" nooit water nodig maar zo leuk en nauwelijks van echt te onderscheiden.

Ook nu gestart in januari is de zogenoemde SAB dit is een super leuke tijd want tijdens deze Sale-A-Bration periode (4 jan-31 maart) mag je zomaar iets moois uitzoeken voor niets als je een bestelling bij mij doet van € 60,00
Hiervoor heb ik leuke pakketjes gemaakt die goed zijn voor een gratis item. Van mij krijg je dan nog iets leuks er gratis bij denk aan papier of leuke lintjes.
Wil je hier gebruik van maken laat het even weten per mail
ajdenooijer@zeelandnet.nl

1 opmerking: