zaterdag 11 mei 2013

eindelijk weer eens nieuwe kaartjes

Hier zijn ze dan eindelijk. Een hoop nieuwe kaartjes gemaakt maar steeds niet op mijn blog gezet ik ga de komende tijd proberen om tenminste 1 x per week een nieuwe kaart te plaatsen.

Zet er nu een heleboel tegelijk erop dan zijn de afgelopen weken een beetje goed gemaakt.

Deze kaart heb ik gemaakt met de 2 sizzix mallen ze zijn zo leuk om mee te werken. Het papier is echt al jaren oud maar niet minder leuk, je had toen van die blokjes papier op kleur bij het kruidvat enzo dit is de gele versie. Mijn favorite bijenstempel wat takjes en bloemen uit de voorraad  hier en daar op de randen een stempel met tekst en een stukje jute touw maakt de kaart compleet.
Achter het velletje papier zit aan allebei de kanten nog een taartkleedje wat ik in de kleur van de kaart met distress ink gekleurd heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten