dinsdag 14 februari 2017

6 kaartjes gemaakt met gratis stempelset

wat een leuke periode zijn de eerste maanden van het jaar bij Stampin'Up er zijn allerlei leuke gratis stempelsets of papier gratis te krijgen bij een bestelling van € 60,00. Wie wil dat nou niet?

Voor dit bericht heb ik de set Avant -Garden gebruikt en er 2 setjes van 3 kaartjes mee gemaakt. Expres heel verschillende setjes zo kun je zien wat er met 1 set gemaakt kan worden.

De eerste set zijn kaartjes in rustige kleuren waar ik 3 verschillende kleuren bruin heb gebruikt, omdat de kaartjes 9 x 9 cm zijn kun je makkelijk resten cardstock hiervoor gebruiken.
Ook de envelopjes zijn zelf gemaakt met de super handige envelop punch board super makkelijk en snel en je hebt altijd een passende envelop voor je kaarten.
Ook in de hoekjes nog wat gestempeld maakt het helemaal af.

De 2 e set kaartjes is met dezelfde stempelset gemaakt maar met de watercolor bloem en meerdere kleurtjes voor een vrolijk geheel. Ook hier de envelopjes weer zelf gemaakt zoals het vorige setje en ook in de hoeken bestempeld.
De kleuren die ik voor deze kaartjes heb gebruikt zijn peekaboo peach watermelon wonder en sweet sugarplum hierdoor krijg je weer een heel ander kaartje.

Wil jij ook deze leuke kaartjes komen maken laat even weten in een mail naar
ajdenooijer@zeelandnet.nl
Of wil jij deze leuke set gratis krijgen bij een bestelling van € 60,-- kun je ook een mailtje sturen.
Ik heb 2 leuke pakketten samen gesteld die de waarde hebben van rond de € 60,-- dus daarbij kun je  uit de folder iets leuks kiezen.





3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaartjes Ria. Ik kreeg eenzelfde uitnodiging van Durvina . Ze geeft in februari ook een workshop, maar ik wacht maar tot we in april in Rockanje zijn. Ik hoop, dat ze dan overdag een workshop heeft. We rijden niet meer zo graag s avonds. Veel succes , maar met zulke fraaie kaartjes komt dat wel goed. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige kaarten Ria, mooi gestempeld en prachtig van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen