zondag 19 februari 2017

Workshop doosje met tags en kaartjes en enveloppen

Van de week dit doosje gemaakt met de mooie set Dragonfly Dreams hier horen ook stanzen bij dus geen knipwerk komt eraan te pas.
Ik zag op pinterest een idee met deze stempelset en deze kleuren ik weet  helaas de naam niet meer van de maakster.
Op pinterest alleen een foto van het doosje maar heb er zelf een compleet pakketje van gemaakt. Om het doosje heen zit een wikkel zodat het dicht blijft.
Ik heb alleen zwart cardstock gebruikt en zwarte inkt, voor de enveloppen heb ik dik wit printerpapier gebruikt. En de bovenkant van de doos, kaartjes en tags zijn van verry vanilla cardstock.
Hier en daar een lintje en bling steentje. Op de wikkel heb ik op zwart cardstock met witte inkt de dragonfly gestempeld.
Om de kleine enveloppen zit ook een wikkel de dragonfly daarop is met embossingpoeder gedaan en daarna uitgestanst.

Materialen die ik heb gebruikt zijn.
Zwart cardstock
Verry vanilla cardstock
Dik wit printerpapier
Zwarte inkt
Smokey slate inkt
Witte inkt
Dragonfly Dreams stempelset en stanzen die daarbij horen.
Zwart koord
Zwart dun draad
Sequins
Zilver lint

Zaterdag 4 Maart geef ik een workshop waar we dit setje gaan maken kosten € 10,-- met koffie/thee en wat lekkers.
Alles wat je nodig hebt zit in je pakket met een beschrijving.
Vol =vol

Schaf je na afloop van de workshop de stempelset en stanzen aan en vul je dit aan met tube tombo lijm dan besteed je € 60,-- en mag je uit de Sale-A-Brationsfolder een leuke stempelset of papier uitkiezen.
Ook de workshop is dan gratis.
Dus dames geef je snel op




1 opmerking:

  1. Woonde je maar een beetje dichter bij. Ik moet altijd worden weggebracht. Zou het biet alleen meer durven ook.
    Maar ik wens je veel deelneemsters en een leuke zaterdag toe. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen