maandag 20 maart 2017

Doosje en een kaart met bloem

 Voor dit doosje heb ik gebruik gemaakt van de prachtige set Oh so succulent.
Een prachtige veelzijdige set met framelites waar je prachtige bloemen mee kunt maken maar ook de oh zo leuke cactussen.

Deze keer gebruik gemaakt van de kleur sweet sugarplum met natuurlijk bijpassende inkt en een gratis SAB product het mooie glimmer paper wat overal bij past en je project net een leukere uitstraling geeft.

De bloem zit bovenop een white giftbox die ik bestempeld heb en verder indezelfde kleur gebleven.
Ook nog een kaart erbij gemaakt. Zo krijg je een leuk setje om weg te geven voor verjaardag of iets anders.
Die van mij was dezelfde dag al naar een kennis die jarig was doosje gevuld met lekkere chocolade.






2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Ria. En de bloem is ook prachtig en ook van kleur. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing gisteren. Onze oudste kwam met zijn vrouw een dagje op visite op de camping. Bracjty dat schitterende doosje met die mooie bloem mee. Dat krijgt een ereplaatsje in de hobbykamer over 7 weken. Heel erg bedankt Ria. Marja vind de bloem zo prachtig. Ik mag het voor haar gaan proberen. Tuurlik proberen, maar of het me lukt. Je krijgt het beslist t zien Ria. Nogmaals heel erg bedankt. grts leny (uit een nog steeds hete carava) Nu binnen 24o. 2.40 uur. s nachts. Er valt zo niet te slapen. Lieve groetjs leny

    BeantwoordenVerwijderen