zondag 16 april 2017

Paaszondag vrolijke kaartjes

Vandaag een paar vrolijke kaartjes met voorjaarskleuren.

Voor deze kaartjes heb ik 3 kleuren gebruikt en op watercolorpapier nat opgebracht zodat de kleuren in elkaar overlopen.
Kleuren zijn daffodil delight, peekaboo peach en pool party.

Met de sponge dauber en peekaboo peach de doillie erop gezet daarna middelste stukje van de doillie eruit geknipt en op de gekleurde cirkel geplakt.
Op vellum de 2 vlinders gestempeld met versamark en witte embossingpoeder erop gedaan, voordat je cirkel plakt eerst nog een stukje gouddraad eronder plakken.
Op een klein strookje tekst gestempeld met pool party en andere tekst op de kaart.
Nog een paar hartjes als afwerking en je vrolijke kaart is klaar.

Omdat ik de achtergrond gemaakt heb op een stuk hard plastic kun je meerdere kaarten maken met telkens andere kleurstelling doordat de kleuren door elkaar lopen.
Als je dan op een andere kaart meer pool party hebt maak je ook de basiskaart in die kleur en lijkt de kaart ineens anders door het andere kleurgebruik





2 opmerkingen:

  1. Prachtig.....supermooi gedaan. Kaarten zoals dit zien er voor mij heeeel ingewikkeld uit...hahahaha.....ik ben nooit zo met verf in de weer....maar ik vind het altijd wel heel knap gedaan.
    Fijne paasdagen....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net zoals Plony al zegt. Ik vind het heel knap gedaan. Al dat geverf en gespetter. Gellyplate etc. Ik vind het maar ingewikkeld. Hou het voorlopig maar net als Plony bij kantjes, lintjes, plaatjes en stansjes. Al ingewikkeld genoeg, hihihi
    Fijne Paasdagen en hier schijnt het zonnetje al dus ga buiten zitten.
    grt leny w

    BeantwoordenVerwijderen